« Inapoi | 2009

Deschide-ti inima catre copii

Fundatia Sensiblu si Sensiblu au lansat pe 7 mai 2009, campania “Deschide-ti inima catre copii” in toate farmaciile sale. In cadrul campaniei, Sensiblu a pus in vanzare inimioare antistres, simbolul inimilor sanatoase. Fondurile stranse din aceasta actiune vor fi donate Spitalului “Marie Curie” din Bucuresti pentru infiintarea unei sectii de chirurgie cardiaca pentru copii.

Spitalul „Marie Curie” are nevoie de aproximativ 500.000 de euro pentru crearea unei sectii de chirurgie cardiaca infantila. Pentru strangerea fondurilor necesare infiintarii acestui departament, reprezentatii spitalului, in parteneriat cu Ministerul Sanatatii, au hotarat demararea unei campanii de informare. Fundatia Sensiblu este partener in aceasta campanie, contribuind la strangerea de fonduri pentru infiintarea sectiei.

In Romania exista o singura sectie de chirurgie cardiovasculara dedicata in exclusivitate copiilor, la Targu Mures. De aceea, din cei 1.000 de copii nascuti anual in Romania cu malformatii cardiace, 150 mor. In prezent NU SE REZOLVA chirurgical asa cum ar trebui, din primul an, nici macar 50% din cazuri.

Claudiu Opran, Presedintele Fundatiei, explica de ce am ales sa ne implicam in acest proiect:

Afis 206x276

 

“Speram sa vindem 100,000 de inimi urmand ca prin intermediul Fundatiei Sensiblu sa facem o donatie pentru sprijinirea infiintarii centrului de chirurgie cardiaca infantila. Clientii Sensiblu pot oferi copiilor o sansa la viata prin banii donati de Fundatia Sensiblu la achizitionarea fiecarui simbol al inimilor sanatoase. Cateodata e prea tarziu, prea greu sau pur si simplu imposibil ca acesti copii sa poata fi trimisi in strainatate pentru un tratament sau o interventie chirurgicala. Asa ca trebuie sa le oferim o solutie aici. Acum! Repede! Urgent!”.